سامانهی مدیریت پایانههای ثبت آنلاین عملیات

سامانهی استودیوی مدیریت پایانههای ثبت عملیات (Terminal Management Studio) جهت اجرا و کنترل و نظارت بر پایانههای ثبت آنلاین عملیات (دستگاههای هندهلد) تولید شده است. از آنجا که تجهیزات ثبت برخط سیار (هندهلد)، تنها یک ترمینال برای ورود اطلاعات کاربران هستند، نیاز به سامانه ای مرکزی دارند تا ساختار فرمهای کاربری را تولید، داده های عملیاتی را ارسال و داده های ثبت شده را دریافت نموده و در اختیار هسته کنسول قرار دهد،در واقع این سامانه به عنوان قلب ثبت برخط دادهها، ارتباط میان کلیه تجهیزات این بخش را شامل دستگاههای گیت وی، هندلد و هسته سامانه را فراهم میآورد.
برخی از ویژگیهای این سامانه
- امکان تعریف گیتوی
- امکان اضافه کردن برنامه و بیس استیشن به گیت وی
- امکان اجرای یک برنامه و اتصال هندهلدهای نروبند و یا وای فای تکلاجیکس به آن
- امکان اجرای تکترم و تست هندهلد
- امکان تنظیم ظاهری برنامه
- امکان مشاهدهی لاگ گیتوی و لاگ برنامه
- امکان مشاهدهی لیست هندهلدهای متصل و وضعیت فعلی هر یک
- امکان فیلتر لیست هندهلدهای متصل
سامانهی مدیریت خدمات زمانبندیشده

ارسال زمانبندی شده اطلاعات به کاربران نیازمندیای بوده که بر مبنای آن این سامانه طراحی و تولید شده است.
این سامانه امکان ارسال زمانبندی شدهی هر اطلاعاتی که باید برای مشتریان یا مدیران ارسال شود را از طریق ایمیل و پیامک (SMS) فراهم میسازد.
قابلیتهای این سامانه البته بسیار گسترده تر است و با توجه به محیط توسعهی آن میتوان گسترهی مختلفی از کارهای نیازمند تکرار را از طریق آن مدیریت و اجرا نمود.
برخی ویژگیهای این سامانه عبارتند از:
- امکانات اتصال بسیار آسان به همهی سیستمها
- امکان تعریف لیست افراد و گروهبندی آنها
- امکان تعریف لیست موبایلها و ایمیلهای هر فرد
- امکان زمانبندی اجرای یک کنش اطلاعاتی
- قابلیتهای فراوان در زمانبندی ارسال اطلاعات به گروهها و افراد (روزانه، هفتگی، ماهانه، محدود کردن ساعات، تنظیم دورههای ارسال و…)
سامانهی ارتباط با مشتریان (CORE CRM)

این سامانه برای برقراری ارتباط موثر و مفید میان مشتریان یک ترمینال و کارمندان آن ایجاد شده است. امکانات ثبت انواع درخواستها و ارسال پیام کوتاه و ایمیل برای مشتریان در هنگام تغییر وضعیت درخواست آنها در این سامانه ایجاد شده است.
یکی از مزیتهای مهم این سامانه، آن است که کلیهی نیازهای مرتبط با امور مشتریان را میتواند برای ترمینال مدیریت کند. امکان تعریف انواع مختلف مشتریان، ساختار شرکت، خدمات و دپارتمان مرتبط با خدمات در سیستم وجود دارد. علاوه بر امکانات ثبت تیکت و رسیدگی به آن در بخشهای مختلف ترمینال، امکانات مرتبط با بازاریابی خدمات، نظرسنجی با استفاده از پیام کوتاه و بسیاری امکانات دیگر نیز در این سیستم به وجود آمده است.
از طرف دیگر، گزارشهای مورد نیاز دپارتمانهای پاسخگو به مشتری در سیستم وجود دارد تا بتوانند به صورت بلافصل به سامانهی مدیریت عملیات ترمینال دسترسی داشته باشند.
همچنین برای صاحبان کالا، نمایندگان خطوط کشتیرانی، پیمانکاران حمل و انواع مختلف مشتریان، امکانات گزارشگیری متعددی در این بخش ایجاد شده تا بتوانند نیازمندیهای اطلاعاتی خود را از این طریق برطرف سازند.
برخی سامانههای دیگر تولید شده در بخش تولید سامانههای هوشمند حمل و نقل
- سامانهی احراز هویت مشتریان
- سامانهی مدیریت فروش خدمات (Billing)
- سامانهی مدیریت تعمیر و نگهداری تجهیزات
- سامانهی مدیریت کنترل ضایعات دریایی
- سامانهی مدیریت لایروبی