درگاه پرداخت الکترونیکی مشتریان

آرمان رهیاب

تبدیل شدن به بزرگترین و اثربخش ترین شرکت ارائه کننده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور

توان رقـــــــابتی

توان رقـــــــابتی

ما اراده ای قوی برای پیروزی در تمامی رقابت ها داریم.

ارزش آفرینـــی

ارزش آفرینـــی

ما محصولات و خدمات مدرن و با کیفیت بالایی ارائه میکنیم که باعث ارزش آفرینی برای مشتریان شرکت میگردد.ما اعتقاد به انجام کار تیمی به منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان و کمک به رشد و ارتقاء شرکت داریم.

تولید دانش بنیان

تولید دانش بنیان

ما دانایی (دانش اجرایی فعالیتها)، توانایی (قابلیت پاسخگویی مسئولانه به تعهدات) را محور رشد و توسعه شرکت نموده ایم.

مسئولیت پذیری

مسئولیت پذیری

ما به منظور حفظ منافع ذینفعان و افزایش اعتماد مشتریان مسئولیتها و تعهدات خودمان را به بهترین شکل ممکن به انجام می رسانیم.

توسعه منابع انسانی

توسعه منابع انسانی

ما نیروی انسانی شاغل در شرکت را مهمترین دارایی شرکت می دانیم و زمینه های جذب نیروهای کارآمد و کیفی و رشد و شکوفایی آنان را فراهم می کنیم.

ما اراده ای قوی برای پیروزی در تمامی رقابت ها داریم.

ما محصولات و خدمات مدرن و با کیفیت بالایی ارائه میکنیم که باعث ارزش آفرینی برای مشتریان شرکت میگردد.ما اعتقاد به انجام کار تیمی به منظور برآورده نمودن
نیازهای مشتریان و کمک به رشد و ارتقاء شرکت داریم.

ما دانایی (دانش اجرایی فعالیتها)، توانایی (قابلیت پاسخگویی مسئولانه به تعهدات) را محور رشد و توسعه شرکت نموده ایم.

ما به منظور حفظ منافع ذینفعان و افزایش اعتماد مشتریان مسئولیتها و تعهدات خودمان را به بهترین شکل ممکن به انجام می رسانیم.

ما نیروی انسانی شاغل در شرکت را مهمترین دارایی شرکت می دانیم و زمینه های جذب نیروهای کارآمد و کیفی و رشد و شکوفایی آنان را فراهم می کنیم.

شرکت دانش بنیان رهیاب رایانه گستر (سهامی خاص) در سال 1377 با سرمایه گذاری شرکت تایدواتر خاورمیانه به عنوان سهامدار اصلی به ثبت رسید. هدف اوليه برای ايجاد این شرکت، توسعه سامانه های نرم افزاری در حوزه خدمات دريایی و بندری و ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در این حوزه بوده است

مسئولیت اجتماعی

  • حفاظت از محيط زیست و استفاده پايدار از منابع طبیعی از طریق حذف قبوض کاغذی خدمات و تبليغات کاغذی.

  • رعايت حقوق کارکنان از طریق استقرار سیستم جبران خدمت منصفانه و مبتنی بر ارزیابی عملکرد

  • ایفای نقش موثر در توسعه اقتصاد ديجيتال محصولات نرم افزاری در حوزه لجستيک، ارائه خدمات الکترونیکی به منظور کاهش مراجعات حضوری کاربران و ارائه از طریق نوآوری، بهبود و خودکارسازی فرآيندها و عمليات، ارائه خدمات نوين در حوزه پیام کوتاه.

  • کمک های خیرخواهانه کمک‏‌های مالی به خیریه‌‏ها و سازمان‏‌های جمعی و تشویق کارکنان برای انجام این نوع کارهای داوطلبانه و خیرخواهانه، يکی دیگر از حوزه های مسئوليت اجتماعی شرکت است.

حفاظت از محيط زیست
رعايت حقوق کارکنان
ایفای نقش موثر در توسعه اقتصاد ديجيتال
کمک های خیرخواهانه

در سال 1384، شرکت رهياب رایانه گستر برنده مزایده شرکت همراه اول به منظور ارائه خدمات پيام کوتاه گردید و از آن سال تاکنون به مدت 16 سال است که به شکل مستمر از طریق قراردادهای عمده فروشی با همراه اول، ایرانسل و رايتل با سرشماره 1000 خدمات خود را به مشتريان خود ارائه می نماید. مشتريان اين شرکت در حوزه پيام کوتاه اغلب بانک های مهم کشور، دستگاه های اجرایی، استارتاپ ها و شرکت های خصوصی و دولتی می باشد. در طی اين سال ها، شرکت رهياب رايانه گستر در حوزه پيام کوتاه هميشه روند درآمدی، کسب سود رو به رشدی را تجربه کرده است که اين روند در طی سه سال اخیر قابل توجه و چشم گیر است. شرکت دانش بنیان رهیاب رایانه گستر (سهامی خاص) در سال 1377 با سرمایه گذاری شرکت تایدواتر خاورمیانه به عنوان سهامدار اصلی به ثبت رسید.

بندر

شهید رجایی

1381
1384
1386
1388
1389
1394
1398
1399
1400
1401
13
14

*راه اندازی نسخه اولیه نرم افزار با TCTS
*امکان ثبت عملیات توسط هندهلـــــــــد

*شروع فعالیت در حوزه خدمات پیام کوتاه با سرشماره 1000
*انعقاد قرارداد با اپراتورهای همراه اول و ایرانسل

*شروع عملیاتی ســــازی نرم افزار GCOMS
*تکمیل نرم افـــــزار CTS

*راه اندازی سیلینگ در نمایندگی هـا
*شروع کار تولیــد سامانه TOS کنسول

*بهره بـــــرداری ازسامـانه TOS کنسول
در ترمینــــــال های اختصاصی

*سامانه انبارهای عمومی و گمرکی
*سامانه عملیات کارگویی کارتکس
*راهکار CLEAN SEA

*عبور از مرز ارسال یک میلیارد پیام کوتاه
*شروع توسعه سامانه هندهلد مبتنی بر اندروید
*جذب مشتریان و ریسلرهای جدید در حوزه پیام کوتاه

*شروع سامانه TOS کنسول پلاس
*توسعه سامانه هندهلد مبتنی بر اندروید کنسول
*عبور از مرز ارسال 2 میلیارد پیام کوتاه در ماه
*توسعه سامانه گزارشات تحلیل پیام کوتاه
*جذب مشتریان و ریسلرهای جدید در حوزه پیام کوتاه

*تکمیل دو فاز سامانه TOS کنسول پلاس
*عبور از مرز ارسال 3 میلیارد پیام کوتاه در ماه
*افتتاح سامانه خدمات آنلاین کنسول
*توسعه سامانه پوش نوتیفیکیشن
*جذب مشتریان و ریسلرهای جدید در حوزه پیام کوتاه

*افزوده شدن پیام کوتاه مکان محور و پیام کوتاه صوتی به سبد محصولات پیام کوتاه